torsdag den 11. oktober 2012

Kalve krebinetter

I aften er manden ikke hjemme, og jeg har stadig ingen bil. I fryseren havde jeg en pakke med 2 kalve krebinetter. Dem krydrede jeg godt og stegte i godt med smør.
I køleskabet var der en rest blomkålsris, dem puttede jeg i en gryde sammen med en lille skivet porre, lidt bouillon og et skvæt fløde. Det simrede så mens kødet stegte.
Tilsidst lynstegte jeg lidt halve cherrytomater på panden, krydrede med salt og basilikum.

Det blev aftenens nemme måltid. Blomkål-porre blandingen smagte rigtig godt, det er bestemt ikke sidste gang, den bliver serveret. En rigtig god ide til reste-mad! ;)

Og så er jeg gået igang med at lave pulled pork, det er jo et langvarigt projekt, og planen er, vi skal have det imorgen. Det bliver så lchf-style som muligt.
Så imorgen aften skal vi nyde en rigtig lækker middag, når manden kommer hjem igen - det hører I jo mere om! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar