mandag den 28. januar 2013

Kinesisk på lavkarbo

Nåh ja, måske vil nogen gå i rette med mig, når jeg skriver, at aftenens ret var kinesisk...men om ikke andet var den så inspireret af Kina. ;)
Det blev til svinekød og grøntsager i sursød sauce.
Der skete en masse omkring mig, mens jeg var igang med maden - det resulterede i, at jeg slet ikke fik noteret mængder til sursød saucen...så hvis nogen har lyst til at forsøge sig, skriver jeg herunder, hvad jeg brugte, så må I selv smage jer frem. Næste gang skal jeg få noteret målene.

Kinesisk sursød sauce på lavkarbo-vis:
Hvidvinseddike, bouillon, tomatpuré, hvidløgspulver, stødt ingefær, chilipulver, ketchup u/sukker, salt, peber og Sukrin Gold.

God fornøjelse - og beklager den manglende opskrift, håber dog det kan inspirere jer! ;)

Imorgen skal jeg en tur til Århus til kontrol på sygehuset. Så imorgen er der stille herinde...

God uge allesammen! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar