mandag den 30. juli 2012

Aftenens tallerken efter en eftermiddag i haven ;)

I dag har vi fået slået græs, det er ikke så usædvanligt altså, men derudover fik vi klippet kanterne rundt om mine højbede, frugtbuske, træer mm. Iihh hvor det pyntede!
Og så fik jeg klippet visne blomster hoveder af på de forskellige blomster, i håb om at de så vil kvittere med endnu en blomstring. Og jeg fik plukket de solbær, den ensomme busk i haven bærer. Det skal jeg se at få gjort noget ved imorgen, så hører I nok mere om det. ;)

Men altså, aftenens tallerken....
Det blev til bøf i folie og ovnbagte tomater. Jeg har besøg af min morfar i nogle dage, så resten af selskabet fik også kartofler og sauce til, men jeg nød det, som det var på min tallerken. ;)
"Fyldet" på bøfferne var champignons og ringe af spæde porrer ristet af i smør, tilføjet en god klat pikantost, som smeltede ud i, og gav en cremet konsistens.
Tomaterne er krydret med balsamico og basilikum.

Rigtig god aften! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar