tirsdag den 17. juli 2012

Finally....!!!

Endelig vender jeg tilbage ovenpå en dejlig ferie i det nordiske. Om et par dage går det afsted igen, men i mellem tiden skal bloggen opdateres lidt...det andet er da for kedeligt i længden!
I dag er jeg lidt flad ovenpå rejsen igår, så aftensmaden blev serveret lidt sent. Selvom jeg har holdt mig stort set til lchf kosten på ferien (noget som jeg faktisk føler mig lidt stolt over! ;) Det var ikke noget, jeg havde planlagt, men jeg mødte simpelthen ikke noget, som jeg havde lyst til at snyde med - og dermed mærke konsekvenserne på kroppen efterfølgende!) så er det alligevel skønt at være hjemme ved de vante madvaner igen. Campinglivet byder altid på lidt udfordringer ift det kulinariske.
Any way! I dag havde jeg en svinenakkekam, som jeg ville grille. For at lave den lidt mere spændende, lavede jeg en lomme på langs, som jeg fyldte med pikantost, champignons og krydderier. Herefter viklede jeg bacon om og så på grillen.
Hertil lavede jeg en lækker broccoli salat og nogle champignons stegte på panden i kryddersmør.
I ferien har jeg lagt planer om, at jeg skal prøve en masse forskellige nye lchf venlige opskrifter og ideer af, når jeg rigtig kommer op i gear igen, så der bliver noget spændende, for jer derude at følge med på. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar