søndag den 29. juli 2012

Så er vi tilbage på fuld styrke igen! ;)

Der har været meget stille - alt for forfærdeligt stille her på bloggen, beklager alle, der er gået forgæves efter updates. Men NU er jeg endelig tilbage fra ferie, så nu skal jeg sørge for at være mere stabil herinde!
Jeg havde ellers tænkt, at jeg skulle bruge noget tid i sommerhuset i sidste uge til at få opdateret bloggen med nogle spændende artikler mm, der var nemli lovet internet i sommerhuset. Problemet var så bare, at der INTET internet var overhovedet, da vi nåede frem! Det var en del af Skyline-fejden, som de fleste nok har hørt om. Så røg den gode idé!

Så nu har jeg holdt ferie, slappet af og ladet op! Og nu er jeg så klar til at prøve en masse nye opskrifter, finde spændende info etc frem til alle jer trofaste læsere. Så velkommen tilbage igen!! ;)

I aften stod den på  grill...det er jo lidt sommer endnu. Jeg havde nogle kalve tykstegs bøffer i fryseren. Dertil lavede jeg foliepakkerne med grøntsager i, som jeg før har lavet. I den lokale grøntsagsbod fandt jeg frisk blomkål og nye spæde porrer. Så det -sammen med hvidløg- blev indholdet i pakkerne, krydret med salt og peber, toppet med Castello blåskimmelost. Meget lækkert! ;) Og så bønner med bacon om og et par små bacon pølser , fordi bøfferne ikke var så store.

På snarligt genhør - og fortsat god aften! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar