mandag den 2. juli 2012

Vi lever....!

Jeg fornemmer, at jeg ligesom er ved at gå lidt i ferie-mood! Det betyder desværre, at jeg ikke kommer herind så ofte, som jeg gerne ville! Beklager! Og sådan vil det nok fremdeles være de kommende uger...men jeg skal gøre alt hvad jeg kan! That's a promise! ;) Sønnen og jeg er græsenker igen. Og jeg har rygende travlt. Det betyder at der ikke er de store kulinariske oplevelser i mit køkken. I aften grillede vi en lille nakkekam. Dertil fik vi råstegte blomkålsbuketter og champignons (det var, hvad der var i grøntsagsskuffen), krydret med ramsløg, salt, peber og hvidløg. Enkelt, men det smagte nu godt alligevel! ;) Nåh, indlægget her skrives fra min IPhone, og jeg kan ikke rigtig få den til at uploade et billede af aftenens tallerken...det kommer lige senere, når jeg kommer i nærheden af en computer... Fortsat god aften! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar