fredag den 23. november 2012

Ribbenssandwich

I aften har vi fået ribbenssandwich. Det er der jo i og for sig ikke noget nyskabende i. Vi skulle have haft gæster, men gæsten kørte galt, og det blev udsat. Gæsten har det godt, men bilen blev skadet.

Any Way, så var der taget flæskesteg op af fryseren for det samme, så vi fortsatte i samme spor.

Jeg brugte det norske lavkarbobrød. Men ellers ville jeg have lavet Oopsiebrødene eller igen, måske Machobrødet fra Low Carb Lækkerier kunne bruges, hvis man gerne vil have noget groft.

Jeg smurte op med en god øko mayonnaise. Og så fyld af sukkerfri rødkål og sukkerfri syltede agurker. Og ikke mindst den lækre flæskesteg.

Sådan blev det fredag aften og start på weekenden her i det lille hjem.

Imorgen skal jeg på Julehygge med min søde svigerinde...jeg skal prøve at huske at få taget lidt stemningsbilleder. ;)

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar