lørdag den 29. september 2012

Fredags travlhed...

I går fik vi kylling. Og ikke så meget længere.
Hos den veninde, jeg var til morgenkaffe hos igår, der fylder den ældste datter 12 år imorgen. I aften skulle hun holde fest for en flok veninder og med soveposeparty og det hele. Hun snakkede så meget om, at hun så gerne ville have en Justin Bieber kage til festen. Og moren prøvede ihærdigt at holde hende hen - midt i travlheden over formiddagsgæsterne. Jeg har altså bare en svaghed for de søde unge begyndende teenagere med bøjle på tænderne og begyndende bumser. ;) Så enden blev, at jeg lovede at lave et et sukkerbillede til kagen. Kagen står de så selv for.
Så jeg vidste, hvad jeg skulle bruge aftenen igår på. Det var også helt fint - timet og tilrettelagt, så jeg kunne nå det hele. Så var sagen bare den, at vi pludselig fik uventet besøg. Mega hyggeligt, men ikke just med i timingen! ;)
Men men - vi nåede det hele - og gæsterne gik først 01:30, og så var det på hovedet til køjs. ;)

Så sådan gik fredag aften her! ;)
I får lige et billede af Justin Bieber... Og i næste uge gælder det et billede af Lionel Messi til en dreng, der fylder 8 år. Det hører I jo nok også mere til... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar