torsdag den 27. september 2012

Kød i fryseren

Så gik eftermiddagen med at få kødet pakket i poser og i fryseren. Skønt at gå til vinter med en masse godt i fryseren - så er det jo ingen sag! ;)

Da vi nåede til aften lavede jeg lige et par friske hakkebøffer på panden. Dertil fik vi rosenkål, som jeg havde delt i kvarter, ristet i smør på panden sammen med hakket hvidløg og lidt pinjekerner - lækkert!
For sønnen skyld, for han spiser endnu ikke rosenkål, lavede jeg lidt kål, gulerod og resten af blomkåls risene fra igår i et fad, salt, peber og fløde over, og så ind i ovnen og hygge sig.
Ovenpå den lækre hakkedreng kom vi lidt kryddersmør. En meget velsmagende ret! ;)

Imorgen skal jeg til morgenkaffe hos en veninde...det bliver hyggeligt, og går helt godt i spænd med lchf, når bare jeg selv har et par skiver brød med. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar