søndag den 9. september 2012

Lørdags lækkerier...

Endnu et sødt indlæg. Det er altså ikke godt for "0-sødemiddel" tanken, at manden arbejder ude hele ugen. Så er det nemli som om - inde i mit hovede i hvert fald, at så SKAL vi da også hygge os lidt, når han endelig er hjemme! Kender I det? ;)
Igår lavede jeg en portion æblegrød, sødet med Sukrin+ og godt med vanillekorn.
Sammen med fløjlsblødt flødeskum og grofthakkede mandler blev det til en lækker lille aftenhygge-ting!

Jeg plejer hver sensommer at være ude og plukke æbler, sådan noget pluk-selv-frugt koncept. Det er en mega hyggelig dag med mand og søn + diverse kammerater, der som regel også følger med.
Det kan ikke vare længe, før det er tid igen...jeg er simpelthen NØDT til at plukke æbler i år også - bare ikke lige så mange, som jeg plejer.
Så der kommer -forhåbentligt- en masse lækre opskrifter og forslag med lavkarbo-venlig æble-mad... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar