torsdag den 18. oktober 2012

E-bog med juleopskrifter

For de af jer, der ikke ved det, smider jeg lige et tip til Tatjanas nye e-bog.
På www.tatjanasmad.blogspot.com kan du købe bogen direkte. Prisen er indtil den 1. december kun kr. 59; herefter kr. 79;

I bogen er der 25 lækre juleopskrifter uden mel og sukker, og vidst så meget lavkarbo, det lader sig gøre! ;)
Opskrifterne strækker sig over julemad til bagværk, småkager og konfekt.

Jeg har købt e-bogen og glæder mig til at prøve opskrifterne!
Så kig over til Tatjana, hun har en fed side! ;)

4 kommentarer:

  1. Arj, hvordan laver du sådan nogle flotte billedcollager?
    Gør det noget, jeg låner den?

    Kærlig hilsen Tatjana

    SvarSlet
  2. Har du Iphone Tatjana? Det er på min, jeg har en app, hvor jeg kan lave det...bruger det faktisk rigtig meget.
    Og selvfølgelig må du låne den - jeg har jo egentlig bare lånt af dig... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har jo ikke Iphone, men kan jo godt fornemme, at jeg ikke kan leve uden :-D
      Tak <3

      Slet
  3. Ha ha Tatjana- når først du har den, kan du HELT sikkert ikke leve uden! Den er alt det, man ikke vidste, man manglede! ;)
    Måske har smartphones også en app, der kan det med billederne, det har de sikkert, hvis du har sådan en...?
    Og så kan man opdatere bloggen via Iphonen, når man er på farten...se! Du kan da slet ikke undvære den, vel!??? :D

    SvarSlet