fredag den 19. oktober 2012

Godt selskab - god middag!

I aftes havde vi som nævnt gæster. De havde sådan en sød lille størrelse med, som både manden og jeg blev helt forelsket i! ;) I får lige et billede af manden - han ser næsten forelsket ud, ikk!?? ;)

Til middag havde jeg lavet roastbeef og en kalve culotte, bare fordi ingen af dem var så store.
Dertil var der små kogte kartofler med skræl, rødvins sauce, små bagte tomater, bacon bønner, waldorfsalat og pæresalat. Alt, hvad der kunne laves lavkarbo var gjort, så når jeg udelod sauce og kartofler, var det ikke helt skidt... ;)
Og det smagte altså fantastisk - hvis jeg selv må sige det! ;)
I aften spiser vi nok rester...måske sammen med en hjemmelavet tomatsuppe, for det har jeg helt vildt lyst til! ;)
Idag arbejder jeg på de indledende manøvrer til en dåbskage jeg har på bestilling til søndag. Den ser I nok også mere til! ;)
God fredag! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar