torsdag den 18. oktober 2012

Tur til Grænsen - og et kup!

Igår havde vi en skøøøn dag! En lang dag, meeen hvor vi hyggede os. Vi kørte hjemmefra tidligt og kom hjem sent.

Først startede vi i Danfoss Universe. Vi var 2 damer med hver vores søn på 11 år. Pga efterårsferien var der en del mennesker, men ikke overdrevet. Drengene hyggede sig max. Der var alt muligt, de kunne prøve med hænder og kroppe og bruge hovedet til. Det der hittede mest var dog deres 5D biograf, hvor vi kom på en rejse ind i kroppen.
Derudover var der et par unge mænd, klædt ud som professorer med stort, rodet, gråt hår og humor, lavede et Sience Show, hvor det både var skiftende farver, ting der sagde bang og meget andet. Lige noget for sådan et par drenge! ;) Så hermed er anbefalingen givet videre! :)

Da jeg i tirsdags skrev her på bloggen, at vi skulle til Grænsen, var der en snarrådig læser, Irene Anker, der straks sendte mig en mail. Hun fortalte, at man dernede kan købe mandelmel til helt andre priser end herhjemme.

Så når vi nu var dernede, fandt jeg altså mandel mel i Poetzsch. Herhjemme ligger prisen på 16-18 kr for Dr. Oetkers 50 grams poser. Dernede fik jeg 100 gram til den nette sum af 7,99 kr! Altså dobbelt portion og halv pris af herhjemme! Det er da noget, jeg kan forholde mig til! Så jeg fik hamstret lidt mandelmel og glæder mig max til at komme til at bruge det!
De havde også hasselnøddemel, som jeg også fik med hjem.
Så Irene! Tusind tak for tippet - og det er hermed givet videre til alle jer lchf-folk, der måske skal på juleshopping ved Grænsen. ;)

I aften får jeg gæster til en god middag. Manden kommer hjem, så intet kunne være bedre! ;)
Jeg prøver at huske at tage billeder af maden, så får I dem senere i aften eller imorgen formiddag. ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også ved flere lejligheder købt mandelmel i Fleggaard.

    Har dog hørt, at kvaliteten er bedre i det "fedtreducerede", som man kan købe i Danmark.
    Da jeg kun har købt det, som du viser her, er jeg spændt på at høre, om du kan mærke/smage forskel :)

    SvarSlet
  2. Jamen jeg er spændt på at prøve at lave noget med det, jeg skal nok give besked herinde, hvordan det spænder af... ;)

    SvarSlet