mandag den 29. oktober 2012

Har du købt....?

Så kom dagen, hvor vores artikel kom i Familie Journalen. Tænk at se sit eget ansigt på forsiden af et ugeblad - det er ski da ikke hver dag, man ser det! ;)

Så skynd jer afsted efter denne uges blad, hvis I har lyst til at læse og se lidt om, hvem jeg og mine er... ;)

Beklager de stille dage herinde. Har været i Norge på lang weekend, troede jeg kunne opdatere bloggen deroppefra, men det fik jeg ikke held med. Men det hører I mere om senere...det var en interessant tur for "lavkarbo-Line" ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Line.

    Det var da en rigtig fin artikkel :) Nu har jeg jo fulgt din blog siden i sommers, så det var sjovt at se lidt billeder og også læse om din familie :)

    Så du får lige en KÆMPE tak fra mig, for jeg følger flittigt din blog og finder rigtig meget inspiration herinde.

    Og så til de nye der er kommet til: Tag et kig tilbage i alle de tidligere indlæg. Der findes virkelig mange lækre og inspirerende opskrifter og ideer :)

    Hilsen Trine.

    SvarSlet
  2. Kære Trine ~
    Tak for din søde kommentar, det varmer. ;)
    Dejligt, du har glæde og gavn af bloggen, det var jo hele tanken! :)
    Jeg arbejder på at få lavet et bedre overblik over opskrifterne på bloggen, så det bliver lettere at finde bestemte opskrifter igen...det kommer -forhåbentlig- snarest.

    SvarSlet