fredag den 17. august 2012

Lidt selvforkælelse... ;)

Igår på min lille dametur gjorde jeg et - for mig - skønt fund!
Et af de steder vi var, solgte de chai the i flere varianter. Jeg har en dåse som denne i skabet af en anden variant, men den er propfuld af sukker, så der får den lov at blive ved med at stå!
Igår fandt jeg så en sukker- og koffeinfri variant! Det er jo ikke en man skal drikke mange kopper af hver dag, men den er da vidunderlig at have til en god kop i ny og næ! Den smager fantastisk! ;)

3 kommentarer:

  1. Når man finder sådan en lækkerbisken skal man da huske at fortælle, hvor man kan erhverve den henne. :-)

    Mvh Anita

    SvarSlet
  2. Hej Anita - og velkommen til! ;)

    SvarSlet
  3. Nåh, det gik lidt for hurtigt! ;)
    Jeg fandt den i en lokal brugskunst forretning. Butikken er absolut et besøg værd, du kan se mere på smuktogbrugtaulum.dk
    Og ellers søg på "David Rio chai the" så kommer der flere muligheder frem for køb på nettet.
    God jagt - den er det værd! ;)

    SvarSlet