lørdag den 4. august 2012

Update...

I går kom manden og jeg til at snakke lidt update på kroppen efter at vi er startet på lchf. Altså, jeg har jo skrevet om det før, og kommer sikkert også til det igen.

Men der er jo selvfølgelig vægttabet, som jo er ret synligt nu. Men derudover har vi også fundet frem til nogle lidt "pudsige" ændringer... ;)

Hvert år plejer både manden og jeg, når vi når til sommermånederne at døje en del med tør hud på fødderne - særligt manden, som i mange år har været ret plaget af hælerevner og meget tyk, hård hud...faktisk så meget, at han nogle gange har taget rondellsliberen og brugt på hælene!! (For dem, der ved lidt om det, så er det altså et håndværks værktøj!)

Jeg plejer jo så bare at bruge fodbade og en alm fodfil. Men i år har jeg overhovedet ikke haft alt det tørre, hårde hud - og endnu vildere: manden har ikke én hælerevne og ikke hårde, tørre fødder!! Det er da lidt vildt!? ;)

Derudover oplever jeg selv, at jeg, som ellers normalt meget lys hudtype, bedre tager imod farven uden at blive forbrændt...og mit hår er blevet meget lysere i solen - så meget at jeg flere gange er blevet spurgt om jeg har afbleget håret! Men jeg ved ikke andet end, at det må være kosten, der bevirker det...? ;)

Interessant, hvad kosten så kan gøre inden i kroppen, når den er så kraftfuld udenpå på hård, tør hud på fødderne...!! Det er da tankevækkende! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar