lørdag den 25. august 2012

Spændende mandag!

Synes lige, jeg vil fortælle jer, at på mandag kommer der en journalist og en fotograf - helt fra København til det mørke Jylland - fra ugebladet Familie Journal, og skal lave en artikel om os og vores erfaringer med lchf.
Jeg er som regel ikke så glad for fotografering, men jeg tager mig sammen, og håber at udfaldet bliver bare nogenlunde... :S ;)
Jeg skal nok smide en lille note her på bloggen, når jeg ved, hvornår det kommer i bladet. Så kan alle jer, der har lyst til at se, hvordan mit fjæs ser ud, kigge med her! ;)
Idag skal vi til min morfars 85 års fødselsdag i Ebeltoft. Så hvis I undrer jer over, at der er lidt stille på bloggen idag, så er det derfor. Jeg vender tilbage imorgen om ikke andet! ;)
God lørdag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar