onsdag den 15. august 2012

Mandelmel

Rundt omkring på nettet støder man ofte på mandelmel i lchf-opskrifter. Nogen gange kan det erstattes af mandler, man selv har finthakket i foodprocessoren, men de der har forsøgt sig....ved bestemt også, at det ikke altid er tilfældet!
Her i Danmark er det ikke sådan at finde i supermarkeder...eller var! For nu har jeg opdaget, at Dr. Oetker har lavet en udgave! Jubii! Det er da noget nemmere, end at man skal have det bestilt hjem over nettet! ;)



  Mandelmel
Beklager den dårlige kvalitet fra billedet, det er lånt fra www.oetker.dk og måtte forstørres lidt op.
Jeg ved ikke, om det kan betale sig ift prisen, det kan det nok ikke, men det er da dejligt nemt, at man kan få det de fleste steder, når man lige står og har lyst til at bruge det.
Der er 50 gram i en pose, og jeg mener jeg gav et sted mellem 15 og 18 kr...hæng mig ikke op på det, for jeg kan simpelthen ikke huske det.
Så hermed er der givet et lidt - forhåbentligt - hjælpsomt tip videre! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar