torsdag den 30. august 2012

Koteletter i fad

I aften kom manden hjem! Skønt! ;)
Så skulle vi have noget ordentlig mad. Sådan er normen jo her... ;)
Der var tilbud på fadkoteletter i den lokale brugs, så det blev det.
Jeg lavede det med blomkålsris til...har forsøgt før, hvor jeg har revet det, men jeg synes, det bliver noget forfærdelig 'smulder', når jeg river det, så idag puttede jeg det i foodprocessoren, og hakkede det mellemfint. Det fungerede rigtig godt! Så det skal vi have igen da! Jeg hældte lidt bouillon ved, da jeg kogte det, for at give lidt smag.

Og koteletterne blev hurtigt brunet. Så i et fad. Henover fordelte jeg en fintsnittet porre, 2 finthk fed hvidløg, 250 g champignon i kvarter, en lille dåse ananas uden sukker og 1 rød peber i grove tern.
Henover hele herligheden hældte jeg en sauce af 1 ds flåede tomater, piskefløde, paprika og lidt medium salsa sauce, for at spice det lidt op.
Og så bare i ovnen i en 45 minutters tid.
Og så bon appetite!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar