torsdag den 23. august 2012

Manden kom hjem...;)

Her til aften kom manden hjem igen - stor gensynsglæde, det er nu rart, når han er her! ;)
Så nu må jeg jo lave ordentlig aftensmad igen.
Da jeg var barn, var det meget populært at lave fyldte grøntsager, som fx peberfrugter. Den anden dag, kom jeg forbi et billede af nogle fyldte peberfrugter, og det bragte minderne frem, for det har jeg sandelig ikke spist i mange år! ;)

Jeg lavede dem med fyld af oksefars, løg og champignons, dryssede med ost og satte dem i ovnen i 20 minutter. Forinden havde jeg selvfølgelig brunet kødblandingen og krydret den godt.
Hertil serverede jeg en blandet salat, og skivede blomkål, der var blevet dryppet med koldpresset rapsolie, salt og peber og ristet i ovnen. 
Det var nu et godt måltid og mandens kommentar var: "Uhmm...det er nu rart at komme hjem til Line-maden igen!" ;) Så bliver det ikke meget bedre! ;)
Læg lige mærke til de små tomater...de kaldes "Verdens mindste tomater"...skønne ikke!? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar