søndag den 17. juni 2012

Endelig oprandt dagen....

...hvor der var en anledning til at bage det lækre lavkarbo brød, jeg fandt på helsekosten. ;)
Endelig en søndag, hvor manden holder fri, og vi ikke skal ud af døren fra morgenen af.

Jeg er som regel altid tidligt oppe, så jeg mixede og bagte brødet fra morgenen af. Det betød, at da manden kom op et par timer senere var der lunt, friskbagt brød!

Vi synes ikke, vi savner brød generelt, men det her brød er lækkert - sådan mere grov-franskbrøds-agtigt ift de andre lchf brød, jeg bager. Så prisen taget i betragtning, er det afgjort et brød, jeg vil bage en gang imellem og til særlige lejligheder.
Uuhhm... lunt friskt brød med smør på! ;)

Brødet er ca halv længde af det jeg plejer at bage, lidt bredere. Jeg vil tro, der bliver 15-17 tynde skiver brød ud af det.

God søndag derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar