lørdag den 2. juni 2012

Endelig.... ;)

I aften blev aftenen, hvor jeg fik lavet min Strawberry daiquiri drink på lchf maner! I ved, den der, jeg har haft lyst til i flere dage... ;) Og hvad fejrer vi så? Tjaeh...at manden er hjemme helt til imrgen tidlig igen? Hmmm...nej, jeg tror vi trøstede os istedet for, for vaskemaskinen er stået idag, så imorgen må vi til søndagsåbent i Elgiganten og købe en ny...Oh well, that's life!  ;)
Nej, nok ingen af delene, vi havde bare lyst til at hygge os lidt! ;)
Nåh, nu skal jeg komme til sagen... ;)
Opskriften fandt jeg på http://www.56kilo.se/ - eller i hvert fald grundopskriften, så smagte jeg til og sådan lidt af hvert...;)
Til to glas er grundopskriften:
4 cl vodka, 1 dl isterninger, 2 cl friskpresset limesaft, 6-8 frosne, let optøede jordbær, 1 tsk Sukrin Melis, lidt flydende sød til at smage til med ved behov.

Det hele blendes, hældes i høje glas og nydes! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar