fredag den 8. juni 2012

Sen morgenmad - tidlig frokost....

Jeg er ikke den store morgenmadsspiser, desværre, har faktisk aldrig været det. Derfor starter min dag med et par ostebjælker, mens jeg smørrer madpakkerne til "drengene".
Så henad 11-12 tiden spiser jeg dagens første måltid.
Idag bestod den af lidt forskelligt - resterne af, hvad jeg havde lavet til mandens madpakke.
En lige tilpas modnet avocado, et kogt æg, et par tomater, en håndfuld rejer (manden fik de fleste med og resten spiste katten...) :s ;) En god klat creme fraiche 38% og nogle Havarti ostebjælker.
Velbekomme! ;)

Ellers er dagens program at bage en kagemand, og så skal sønnens fødselsdag holdes i et legeland for klassen, så i aften bliver der nok desværre ingen tallerken at vise frem.
God fredag derude! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar