lørdag den 2. juni 2012

Status på uge 5

Vi er nu her i huset rundet 5. uge på lchf. Det går fremragende! VI trives, og mærkeligt nok, så virker det nu som en meget integreret del af tankegangen at kigge på kulhydratindhold bag på madvarer, tænke uden om gluten, stivelse og sukker...Det har afgjort ikke været så svært, som jeg troede!
Og at vægten så fortsætter med at gå ned, er jo bare fantastisk! ;) Manden har rundet de 8 kg idag og jeg selv er nået til -6,4 kg. Så nu begynder det bestemt at kunne ses og mærkes. Vi håber på at nå 4-5 kg mere inden ferien...det skulle jo ikke være helt umuligt vel!? ;)

Jeg kan kun opfordre på det varmeste til at starte! Det er det bedste, vi har gjort for os selv!

Og så bare lige et billede af en lille snack, jeg sidder her og nyder... ;)
Søde friske kirsebær! Jeg elsker kirsebær og frugt i det hele taget, så det er nok det, jeg savner mest. Men så tager jeg en lille portion af gangen og nyder den godt...indtil nu har det ikke hæmmet vægttabet.

I øvrigt kan jeg jo se ovre i højre side af bloggen, at der er rigtig mange, der er forbi siden dagligt, og det er jo rigtig skønt! Men I skal altså ikke være bange for at melde jer som faste læsere (Også ovre i højre side af bloggen) eller sende mig en kommentar, eller hvis I har spørgsmål eller gode ideer...det havde jo bare været hyggeligt! ;)

Fortsat god lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar