lørdag den 9. juni 2012

Genialt! ;)

Jeg har fået en -  når manden og jeg selv skal sige det - en genial idé! ;)
Den opstod egentlig, fordi jeg kom til at tænke på, at da jeg var barn, når der blev lavet koldskål, så brugte min plejemor af og til konentreret saftevand til at give smag. Jeg havde så en light solbær saft stående, så da jeg lavede mandens madpakke imorges, prøvede jeg at lave en lille portion græsk yoghurt og tilsatte lidt solbærsaft. Jeg sagde ingenting, og da manden så kom hjem, skulle han liiige høre, hvad det dog var for noget lækkert noget, jeg havde sendt med ham.... Nu har jeg lige selv siddet med en lille portion....intet mindre end fantastisk lækkert!
Det vil helt sikkert også være et hit blandt børn - og så kan man jo bruge den smag man bedst kan lide...
Skynd jer i køkkenet og prøv det! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar