fredag den 22. juni 2012

Regnfuld fredag...

Idag er det sådan en regnfuld fredag, hvor hovedet er lidt tungt, og man godt kan bilde sig selv ind for en stund, at man ikke har andet at tage sig til end at sidde på sofaen med et tæppe og skutte sig...
Jeg har et forsøg med mig selv i denne uge om at undgå sødemidler for at se, hvordan de påvirker kroppen ellers. Det går godt så langt, men idag synes jeg, det var tungt! Jeg havde sådan lyst til noget at hygge mig med, men samtidig også besluttet på ikke at falde i sødemidlerne endnu!
Jeg har altid før i tiden været vild med at spise æble og lakrids samtidig. Igår havde jeg købt nogle saftige røde øko æbler til sønnen. Og hvad var så mere nærliggende end at kombinere et kvart æble i tynde både og lidt af det lækre lakridspulver fra Johan Bülow, som jeg før har nævnt her på siden!? ;)
Så sådan endte eftermiddagens snack....Åh det var godt!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar